Virtual Office and Document Management Madrid

Document management and virtual office. The best option from the very beginning of your business project

Do you want to count with a virtual office and document management service for your company? We offer you the best solution to ensure your peace of mind. Count on Arrabe Integra.

How can we help you?

Fill in the form and we will contact you as soon as possible.

    Before sending us your data, you should read the basic information on data protection included in our privacy policy.

    I consent to the processing of my personal data in accordance with the provisions of the Privacy Policy.

    Yes, I accept the informative and commercial communications, in accordance with the Privacy Policy.

    Virtual Office and Document Management Madrid

    Document management services and virtual office

    We offer administration and corporate management outsourcing services to companies and professionals that need a flexible, personal and competitive service due to their location, activity or cost saving requirements.

    Virtual office

    • Housing of the Corporate Headquarters.
    • Housing of an Address for Tax Notification Purposes.
    • Central mail address.
    • Coordination and submission of information to the parent company and/or the company’s administrators.

    General Administration

    • Appearances before Public Bodies.
    • Management and administration before financial entities.
    • Supplier support. Support in the processing or contracting of services.
    • Support and resolution of queries regarding administrative procedures and management from the parent company and/or members of the company’s administrative and governing body.

    Custody and filing of documents

    • Custody of the original administrative and legal documentation of the company.
    • Other essential documents: financial contracts, commercial agreements.
    • Processing and permanent maintenance of files.
    • Digitalisation of essential/commercial/tax documents.
    • Document manager solution to enable customer access.

    Our clients and what they think about us

    Muy contento con mi experiencia con Arrabe Integra. No sólo el trato ha sido excelente; sino que sus tiempos de respuesta y asesoramiento son inmejorables. Altamente recomendables.
    Nicolas Vicente
    Nicolas Vicente
    26. Agosto, 2021.
    Llegué a Arrabe Integra por recomendación. No eran los más baratos pero me sugirieron que con estos asuntos no merecía la pena arriesgarse. Entendí el mensaje y probé. Estoy encantado, consiguieron capitalizar mi paro para arrancar el negocio, conseguí subvenciones, me mantienen puntualmente informado de toda clase de ventajas fiscales y laborales. Aquí sigo sin intención de moverme.
    Juan Casanovas (Jumanjisolar)
    Juan Casanovas (Jumanjisolar)
    1. Junio, 2021.
    Atención rápida y eficiente sobre una consulta de fiscalidad de no residente
    Guillermo M Al
    Guillermo M Al
    1. Junio, 2020.
    Desde hace más de seis años, trabajo con el equipo de Arrabe. Me han acompañado desde el inicio de mi empresa, prestándome los servicios que requería en cada momento al más alto nivel. Un equipo de grandes profesionales, siempre atento a mis necesidades y muy proactivos.
    MBE 278 Madrid
    MBE 278 Madrid
    1. Octubre, 2019.
    Buena atención ofrecida y buen asesoramiento. Recomendable
    Augusto MG
    Augusto MG
    5. Julio, 2019.
    Buenos profesionales. Son muy eficaces.
    José L. Martínez
    José L. Martínez
    12. Febrero, 2019.
    Muy profesionales. No se quedan en la asesoría tradicional sino que van más allá, se anticipan, informan tanto de nuevas normativas como de tendencias. Muy recomendable para apoyar la gestión de cualquier negocio. Servicio muy personalizado, respuestas en el día (soy cliente desde hace casi 4 años). Muy eficaces en el tema fiscal y contable.
    Yami GV
    Yami GV
    18. Enero, 2019.
    recomendable
    boris g.m
    boris g.m
    12. Enero, 2019.

    Get in touch with us